دستگاه لیزر تیتانیوم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 506
:: بازدید هفته : 2033
:: بازدید ماه : 1987
:: بازدید سال : 20935
:: بازدید کلی : 94633

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

دستگاه لیزر تیتانیوم
چهار شنبه 7 مهر 1400 ساعت 11:1 | بازدید : 466 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

نحوه کار با دستگاه لیزر Soprano Titanium
نحوه کار با دستگاه لیزر تیتانیوم بسیار راحت و ساده است. برای از بین بردن موهای زائد کافی است فرد روی تخت درمان دراز بکشد و بر اساس استانداردهای موجود چشم های خود را بپوشاند. در مرحله بعد ، برای استفاده از دستگاه ، لازم است یک لایه نازک از ژل محافظ سرد را روی قسمت مورد نظر بدن گیرنده قرار دهید تا حرکت آن بر روی پوست تسهیل شود. در مرحله سوم ، درمانگر باید 6 تا 12 بار در ناحیه مورد نظر ، مانند حرکت قلم مو روی بوم ، متناوب شود.

در این مرحله ، مخاطب می تواند کمی گرما را روی پوست خود احساس کند ، این به این دلیل است که پرتو لیزر 10 بار در ثانیه از خود ساطع می کند. توجه به این نکته ضروری است که ژلی که به پوست زده می شود از آسیب لیزر به پوست جلوگیری می کند. این گرمای احساس شده شبیه ماساژ پوست با سنگ داغ است ، اگرچه ممکن است با درد خفیف در نواحی حساس پوست همراه باشد.

در برخی موارد ، پس از استفاده از دستگاه ، ممکن است پوست ناحیه مورد نظر برای مدت کوتاهی قرمز شود که این موضوع مستقیماً با حساسیت پوست و شرایط پوستی مخاطب موردنظر ارتباط دارد. برای از بین بردن موهای زائد لازم است از این دستگاه به مدت 10 دقیقه در هر جلسه استفاده کنید.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم تک هندپیس


دستگاه لیزری سوپرانو تیتانیوم تنها دستگاه لیزری در بازار است که توسط سازمان غذا و دارو (FDA) تأیید شده است زیرا وجود سه طول موج این دستگاه امکان استفاده از آن را برای انواع پوست با مشخصات مختلف فراهم کرده است. به نکته مهم برای از بین بردن موهای زائد ، تراشیدن آنها بین جلسات درمانی است ، بنابراین برداشتن موهای زائد از ریشه یا استفاده از موم و موم ، روند درمان را مختل می کند و شرایط برای برداشتن این موها مشکل خواهد بود. بنابراین راه حل افرادی که با دستگاه لیزر Soprano Titanium برای رفع موهای زائد تحت درمان قرار می گیرند ، استفاده از روش های سنتی است.

قبل از شروع فرآیند برداشتن موهای زائد با این دستگاه ، باید مراقب باشید که از کرم موبر یا محصولات بهداشتی مشابه استفاده نکنید و در عوض موها را بتراشید ، زیرا در این حالت ، یک لایه اضافی در معرض اشعه لیزر باقی می ماند. به اصلاح باید 12 تا 24 ساعت قبل از شروع روند درمان انجام شود تا فرد قبل از شروع درمان به مدت چهار هفته در معرض اشعه ماوراء بنفش (UV) قرار نگیرد. در حین درمان و از بین بردن موهای زائد با دستگاه ، باید توجه داشت که نباید به مدت طولانی در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد و سپس ، برای حفظ شادابی پوست ، از ژل های نرم کننده و مرطوب کننده های مناسب مو استفاده کنید. پوست.

با توجه به اهمیت و نقش گیاه آلوئه ورا در بهبود وضعیت پوست ، استفاده از ژل آلوئه ورا برای این منظور توصیه می شود. همچنین توصیه می شود در طول دوره درمان از استحمام با آب گرم خودداری کنید و حداقل تا 14 روز از برداشتن سلول های مرده پوست و استفاده از روش هایی مانند میکرودرم ابریژن خودداری کنید.

با وجود همه این مزایا ، لیزر تیتانیوم تک هندپیس یکی از کارآمدترین و م effectiveثرترین دستگاه های موجود در بازار است. این دستگاه اگرچه از جدیدترین فناوری استفاده می کند ، اما دارای روش کار ساده و روشی استاندارد برای از بین بردن موهای زائد است. اگرچه اثربخشی این دستگاه در درمان و از بین بردن موهای زائد ، علاوه بر کاهش درد در ادامه داستان ، در مقایسه با سایر محصولات مشابه از کفایت بیشتری برخوردار است. با این حال ، نباید انتظار داشت که نتیجه استفاده از این دستگاه پس از درمان کامل باشد.خرید وی پی ان

 



:: برچسب‌ها: لیزر تیتانیوم تک هندپیس , دستگاه لیزر تیتانیوم تک هندپیس , لیزر تیتانیوم , سوپرانو ایس تیتانیوم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: